Perfect Medical好唔好

其實Perfect Medical好唔好,試過他們的療程就一定知道!他們一向專業可靠,所以我一直都有做Perfect Medical的醫學美容面部療程。而最近疫情關係,成日work from home加上少出街,個人真係肥咗好多!所以我下定決心要減肥,於是就搵Perfect Medical幫我做減肥療程,幫我擊退脂肪!

我成日同朋友講,Perfect Medical真係好好,唔試過真係會後悔!無論是普通面部美容療程,還是瘦身療程,都是專業醫學級數,不過要知有沒有效果,就一定要親身體驗,於是我今日就去試他們的皇牌療程 - UltraShape 第3代消脂神器,希望可以幫我快速減肥!

要知道Perfect Medical好唔好,除咗要睇服務之外,仲要留意療程用的儀器同技術是否專業可靠。Perfect Medical作為減肥美容院始祖,一定有信心保證,今次的UltraShape 第3代消脂神器擁有美國FDA認證,是採用無創標靶同聚焦超聲波(VDF)技術,可以「選擇性」破壞目標脂肪細胞,可以消除脂肪高達25%,而且不會傷到周邊組織,效果持久,不會反彈,聽落真係好專業呀!

Perfect Medical各分店有減肥treatment,而我今次到旺角朗豪坊分店,職員會先為我量度體量及有酒精搓手液供應,店舖環境好大好舒服,療程房間亦乾淨整齊,讓人感到安心舒適。於大堂等了不久,顧問就帶我到治療房做treatment啦!療程前顧問會先幫我度腰圍作記錄,原來我已經32吋腰啦!Perfect Medical服務好好,唔會令你有任何尷尬,顧問會好細心先幫我帶上腰封,再搽上療程用的透明Gel,慢慢幫我的肚腩位置做治療,過程中不斷關心我,問我有無唔舒服或者不適,而且Perfect Medical治療師好好手勢,唔經唔覺我就瞓著了,感覺Perfect Medical的減肥神器真的好厲害!

整個療程大約半小時,過程其實感覺不太大,只會覺得肚腩位置有暖暖的感覺,都幾舒服架,療程後顧問再次幫我量度腰圍,已經一下子減到29吋腰,腰間有返少少線條,原來減肥可以咁輕鬆簡單,而且沒有復原期,療程後可以即刻去街!

做完第一次Perfect Medical減肥療程,效果真的好滿意,果然Perfect Medical療程好好,唔會令我失望,已經期待下一次療程,所以如果真係要知道Perfect Medical好唔好的話,可以試試UltraShape 第3代消脂神器,包你不會後悔!

 

Copyright © www.diginewsroom.org All rights reserved.

Friendly Links :X Rapid Technologies