• by Judy
  • 25 Feb 2021

學生黨實測New Beauty Exilis Pro眼袋槍:可能係最明顯嘅去眼袋效果!

可能對普通學生哥嚟講,眼部皮膚最大嘅問題都係黑眼圈、水腫之類,但我就唔同,由中學開始已經有一對又腫又大嘅眼袋,加埋長年累月捱夜溫書,結果搞到個眼袋越嚟越勁。我已經試過好多款去眼袋產品,一係去眼袋效果唔明顯,一係就搞到眼袋位爆曬油脂粒。有好多朋友都同我推介過聲稱去眼袋效果好掂嘅眼霜、眼膜、眼部精華,但係全部都對我嗰對大眼袋冇用……唔通我真係要去割眼袋先得?

上年有個朋友向我推介某間唔太出名嘅美容中心,話個去眼袋療程效果好Work,連天生重型眼袋都搞得掂,咁我就信佢上咗去,諗住試吓個去眼袋療程啦,點知上到去都未開始做,啲職員已經係咁sell我,俾佢地轟炸咗成2個幾鐘先可以真係做吓部機,以為可以試吓個去眼袋效果有幾好啦,點知個職員係咁意搵支棒碌幾下就話做完,成個過程5分鐘都冇,時間咁短,去眼袋效果當然都冇乜啦!

幾個月之前,另一個朋友又向我推介一間叫New Beauty嘅美容中心,又話佢地個Exilis Pro眼袋槍去眼袋效果好正!經過上一次經歷之後,我都驚驚地呢種美容中心,不過我個朋友話New Beauty真係信得過,因為New Beauty好有規模,而且香港、澳門都有好多間分店!之後我再上網做一做research,發現New Beauty好似真係唔錯,的確有好多人都大讚Exilis Pro眼袋槍個去眼袋效果好Work!

我再研究吓New Beauty Exilis Pro眼袋槍個去眼袋原理同效果,原來係用咗全球唯一單極射頻加超聲波,一邊溶解眼袋脂肪,一邊通淋巴,咁就可以促進眼部血液循環,又有埋去水腫嘅功效,聽落對我呢種又大又容易水腫嘅眼袋真係好Work咁,令我都幾期待個去眼袋效果!我個朋友仲話可以上網登記New Beauty Exilis Pro眼袋槍嘅免費體驗,試過真係有效先Join Plan都得!

過咗幾日我就去咗New Beauty喺旺角嘅分店試做Exilis Pro眼袋槍,總括嚟講成個經驗都好舒服,而且去眼袋效果好明顯!首先New Beauty每個職員都好nice,無論我試做前定試做後,職員都唔會係咁Hard Sell我Join Plan,加上成個流程好流暢,唔會要坐係到呆等好耐先有得做,同埋feel到New Beauty嘅治療師都好細心,做眼袋分析同真係試機個陣,一啲都唔求其!

講吓Exilis Pro眼袋槍個去眼袋效果,其實我都預咗我個咁難搞嘅眼袋唔會一次就搞得掂,不過我一做完,就覺得對眼好明顯緊緻咗,而且冇咁浮腫,仲有對眼好似向上提拉咗咁。雖然對眼袋冇乜變細,但New Beauty嘅治療師同我講,溶解咗嘅眼袋脂肪會跟住新陳代謝自然排走,所以可能會過幾日先會睇得出更加明顯嘅去眼袋效果。

之後幾日我就好留心咁睇吓對眼袋,我發現每朝早起身都會覺得對眼袋細咗少少,隔咗一個星期再同朋友gathering,佢地都話我對眼袋細咗好多,成個人睇落精神曬!佢地都話估唔到New Beauty Exilis Pro眼袋槍嘅去眼袋效果咁好,令佢地都想去試吓!

雖然我對眼袋到依家都未完全消失曬,不過上次去試做,New Beauty嘅治療師同我講,如果覺得去眼袋效果好嘅話,可以Join Plan,而且個價錢一啲都唔貴,就算係學生黨都負擔到!所以我決定咗要繼續做New Beauty Exilis Pro眼袋槍,我諗好快就可以告別我個萬年眼袋啦!

各位朋友,如果你都有眼袋問題,越早搞掂一定越好,New Beauty Exilis Pro眼袋槍個去眼袋效果我真心覺得好滿意,誠意推介俾各位朋友!記得快啲去登記免費試做New Beauty嘅Exilis Pro眼袋槍呀!試過就知個去眼袋效果有幾好!

 

Copyright © www.diginewsroom.org All rights reserved.

Friendly Links :X Rapid Technologies